Ohiko galderak

 

 

Zer da egoitza elektronikoa?

Titulartasuna, kudeaketa eta administrazioa Herri Administrazioari, erakunde edo entitate administratibo bati dagokion telekomunikazio-sarren bitartez euren eskumena baliatuta herritarren eskura jarritako helbide elektronikoa da (LAECSP 10. art.).

Igo

 

Hiritarrak badu Egoitza guztietara sartzeko gune orokorren bat?

Punto de Acceso General (www.060.es) bere egoitzaren, AGEren zerbitzu elektronikoen sarbidearen eta bere erakundeen bitartez emango da. Beste erakunde batzuen zerbitzu elektronikoetara sarbidea errazten bada, dagokion hitzarmena sinatu beharko da. AGEren egoitza elektronikoen direktorioa Punto de Acceso General-en egoitzan egongo da (https://sede.060.gob.es).

Igo

 

Zer da CSV (Código Seguro de Verificación)?

CSV dokumentu bakoitzarentzat sortzen den eta haren autentikotasuna eta osotasuna egiaztatzeko balio duen Código Seguro de Verificación delakoa da. Dokumentu elektronikoa jatorrizko sinadurarekin berreskura daiteke, dokumentuaren inprima daitekeen bertsioan aurki daitekeen código seguro de verificación (CSV) bitartez. Gainera, dokumentua prozedura hau aplikatzeak baimentzen duen ebazpenean adierazten den denboraz egiazta daiteke dokumentua.

Igo

 

Zer da Cl@ve?

Cl@ve Ministerio de Hacienda y Administraciones Públicas-ek kudeatzen duen sistema da, herritarrak zerbitzu publikoetarako sarbidea bateratu eta errazteari zuzendutakoa. Bere helburu nagusia da hiritarra Administrazioaren aurrean identifikatu ahal izatea, mekanismo egokienaren bitartez egin nahi den izapidearen arabera eta ahalik eta modu errazenean, hurrengoen artean: zirtagiri elektronikoa/NAN-e, Cl@ve PIN, Cl@ve Permanente, Cl@ve EBko hiritarrentzat. Mekanismo horiei esker, hiritarrak izapideak egiteko identifika daitezke. Erabiltzeko, Cl@ven erregistratzea eskatzen dute zenbait mekanismok. Informazio gehiago Cl@ve-ren orri ofizialean.

Igo

 

Nola eman izena Cl@ve-n?

Behar duzun guztia Cl@ven izena ematea da Cl@ve PIN eta Cl@ve BEHIN BETIKOA izateko. Ez da beharrezkoa izango ziurtagiri elektronikoa edo NAN elektronikoa erabiliz gero. Hainbat modutara erregistra zaitezke Cl@ven, eta bulegoen sare zabala ere duzu izena eman eta ziurtagiri elektronikoa lortzeko. Hurbilen duzun bulegoa bilatzea gomendatzen dizugu, denbora ez galdu eta gutxiago mugitu behar izateko. Edonola ere, informazio guztia Cl@ve-ren Orri ofizialean aurkituko duzu. Informazio gehiago Cl@ve-ren orri ofizialean.

Igo

 

Arazorik Cl@ve-rekin?

Agian erantzuna Cl@ve-n dago. Esteka honekin beste pantaila bat irekiko da: Arazoa konpontzea lortzen ez baduzu, jarri harremanetan Cl@ve-rekin. Telefonoz, 060 telefonora deitzen, edo Cl@ve-ren arretarako postontzian utzi mezua. Cl@ve-ren orri ofizialean.

Igo

 

Zer da Autofirma? Nola instalatu?

AutoFirma Ministerio de Hacienda y Administraciones Públicas-en idazmahairako aplikazio bat da, zeinari esker egoitzaren izapide bat sinadura elektroniko bidez zinpetu ahalko duzun modu errazean eta appletik erabili gabe. Horrek teknologia horrekin erabili ezin diren web nabigatzaileen erabilera ahalbidetzen du.

AutoFirma aplikazioak Windows, Linux eta Mac bertsioak ditu bere orri ofizialean. Deskargatu Autofirma.

AutoFirma-ren instalazio-prozedura ikus dezakezu erabiltzaileentzako instalazioko hurrengo Gidaliburuan: Autofirmaren instalazioko gidaliburua. Administratzailearen baimenak beharko dituzu aplikazioa ekipoan instalatu eta exekutatu ahal izateko.

 

Igo

 

Arazorik Autofirmarekin? Sinatzeko arazoak?

Autofirma erabiliz sinatu ahal izateko, programa instalatuta eduki behar duzu aurretik. Deskargatu Autofirma.

Horrez gain, beharrezkoa da pertsona fisikoko edo ordezkari ziurtagiria behar bezala instalatuta egotea zure ordenagailuaren ziurtagirien biltegian (Ez da baliozkoa Interneteko nabigatzailean bakarrik).

Hurrengo eskuliburuan ikus ditzakezu AutoFirma-ren errore ohikoenak. AutoFirmaren konfigurazioa.

Igo

 

Izapide batean sartzen naizenean, 403.7 Debekatua ziurtagiri elektronikoko errorea ematen dit.

Izapidean Ziurtatu elektroniko bidez sartu bazara, egiaztatu ziurtagiria behar bezala instalatu dela ziurtagirien biltegian. certmgr.msc programa certmgr.msc ordenagailuan exekutatuz egiaztatu dezakezu, Pertsonala karpetan. 

Ziurtagiri elektronikoa VALIDE-ren orrian baliozta dezakezu  VALIDE. Aldez aurretik  java java instalatu beharko duzu balioztatzeko. Valideren orrian, zure egiaztagiria baliozko ziurtagiri gisa onartu behar da. 

Igo

 

Eman dut bankuko kontua altan FCT-an eta ez zait agertzen agiria

Egiaztatu kontuaren zenbakia idatzi ondorengo lehenengo orria eta sakatu “gehitu kontua” botoia. Bigarren pantailan “bankuko datu berriak” agertu behar dira, eta sinatu datu horiek.

Igo